Obserwatorzy

niedziela, 12 marca 2017

Ten, tego ten

Witajcie po ogromnie długiej przerwie. Nie zaprzestałam lalkowania. Przeprowadziłam się do innego miasta i ciężko mi jest znaleźć trochę czasu dla siebie (sporo obowiązków w pracy). 

Źródło: klik
Zakupiłam trzy lalki Barbie Fashionistas - model curvy (grubcie). Niestety jakoś nie polubiłyśmy się...



i są na sprzedaż...

Dorobiłam się dwóch kompletów ubrań dla Dal (sportowy i stockowy od Dal Kanta (bez wiga) ) i dwóch stojaków. Ze swoich marzeń zrealizowałam jedno: nauczyłam się grać na gitarze elektrycznej i takową kupiłam :D

14 komentarzy :

  1. Wow duzo zmian ale chyba pozytywnych <3 Pomalutku wszystko sie pouklada i znow bedzie wiecej czasu i na lale.

    Gratuluje spelnienia marzenia muzycznego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś :-) Z pannami plus tak bywa, albo się ich lubi, albo nie. Zaintrygowałaś mnie tą nauką gry na gitarze elektrycznej! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hellol ;-) postaram się częściej zaglądać :-D W gitarze muszę klucz kupić, bo mi się sprężynka zerwała jak naciągałam strunę :-)

      Usuń
  3. trzymam zatem kciuki za dalszą
    aklimatyzację - a lalki, no cóż,
    nie te, będą inne - takie akurat
    dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez po długiej przerwie, życie po prostu:))) Pozdrawiam serdecznie. Grubcie mam jedną a na zdjęciach podobała mi sie jeszcze niebieska i co...nie chwyciło:))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie, że nadal jesteś w lalkowym świecie!

    OdpowiedzUsuń