Obserwatorzy

sobota, 25 października 2014

Sposób na wieszaki

Wieszaki w miniaturkowym świecie są niemal towarem deficytowym. Łatwo wykonać wieszak ze spinacza, najlepiej powlekanego. Jednak wpadłam na pomysł zrobienia wieszaków z zupełnie czegoś innego :) Latem Panie noszą często balerinki, czółenka, mokasyny itp. - a do tego odpowiednie skarpetki - potocznie zwane "balerinkami". Często są one powieszone lub wyłożone w pudełkach w wszelkich typach sklepów bieliźniarskich, odzieżowych - np. "Textil Market" czy na targu. Moje balerinki mają takie haczyki:

Balerinki
Zbyt długo się nie zastanawiając, stwierdziłam, że nadają się jako wieszaki do lalkowej szafki :)




Haczyki wykonane są z małosztywnego plastiku, dlatego łatwo jest go "wymodelować".

Haczyki z opakowań balerinek
Aby nadać im odpowiedni kształt, by boki nie były za bardzo uniesione do góry, wystarczy delikatnie odciągnąć je na dół... i wieszaki gotowe!

Wieszaczki
Moja szafka jest mikrospopijna i póki co nie mam jej jeszcze  przerobione :)

C. D. N. ...

4 komentarze :

  1. Pomysł jest super :D - a gdyby je obszyć (obkleić) jakąś materią?
    przynajmniej tą część, którą prostuje się, byłaby stabilniejsza i grubsza,
    takie mam wrażenie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też rozpatrywałam te maleństwa - bo sukienka na ramiączka
    swobodnie na nich może zwisać i nie odpada, ha!

    OdpowiedzUsuń