Obserwatorzy

piątek, 31 października 2014

Halloween

Jestem wielbicielką filmów Tima Burtona, a moim zdaniem, najbardziej pasującymi wizualnie postaciami są Monster High. 


Jednak mam jedną figurkę, która jest odwzorowaniem postaci stworzonej dla jednego filmu tego twórcy. Zanim przejdę do jej zaprezentowania: 

Krótki filmik :D


Tim Burton jest amerykańskim reżyserem i producentem filmowym, urodzonym w 1958 r. Debiutował on filmami animowanymi i aktorskimi w wytwórni Walta Disneya. Jest twórcą obrazów, m. in.:
  • czerpiących z tradycji i poetyki komiksu: 
    • Batman (1989), 
    • Powrót Batmana (1992), 
  • groteskowych filmów, często na pograniczu kiczu: 
    • Sok z żuka (1988), 
    • Edward Nożycoręki (1990), 
    • Marsjanie atakują (1996), 
    • Wielka Ryba (2003), 
    • Alicja w Krainie Czarów (2010)
  • horroru (czarny humor):
    • Jeździec bez głowy (1999), 
    • Mroczne cienie (2012)
  • dramat biograficzny:
    • Ed Wood (1994)
  • animacji poklatkowych: 
    • Miasteczko Halloween (1993), 
    • Jakubek i brzoskwinia olbrzymka (1996), 
    • Gnijąca Panna Młoda Tima Burtona (2005),
    • Frankenweenie (2012)
  • i wiele innych...
Bardzo często współpracuje z kompozytorem: Dannym Elfmanem. 

Moja interpretacja Jacka Skellingtona aka Dyniowego króla:


Parę lat temu wspólnie z wspólokatorką w akademiku zroganizowałyśmy Halloween. Nasze ozdoby:
  • lampiony - czyli słoiki i lakiery do paznokci 





  •  papierowe nietoperki:
  •  wejściowy napis:
  •  dekoracja:

Tak więc słowami burmistrza Miasteczka Halloween stworzonego przez Tima Burtona: 

Wesołego Halloween Koszmarni Moi!

12 komentarzy :

  1. ... no to wesołego! :)))
    Klimatyczne bardzo te dekoracje Wasze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam Tima Burtona :) Wesołego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burton jest moim ulubionym twórcą :D Najbardziej lubię drzewa w jego wykonaniu - są takie poskręcane :)

      Usuń
    2. To prawda ...ja zakochalam sie w scenie z Coraliny w kwitnacym sadzie wisniowym kiedy opadaly platki z drzew.... niesamowity nastroj

      Usuń
  3. Też się przyłączam i też życzę Wesołego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Ładna gromadka. Widzę też Meridę, mam słabość do rudzielców.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow nie było mnie chwileczkę na Twoim blogu a tyle się tu dzieje! Dekoracja ekstra, Ty to masz talent i wyobraźnię dziewczyno z resztą wiesz o tym, bo mówiłam Ci to nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superpomysł z tymi słoikami :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim klimacie imprezka pewnie była przednia ;-) Szkoda tylko, że dziś opowieści o duchach nie robią już takiego wrażenia, za dużo horrorów w TV ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne dekoracje a monsterki the best... tez mam ich cala mase !!! Ja tez uwielbiam Burtona !Chyba najbardziej urzekl mnie film "Coralina i tajemnicze drzwi" :)

    OdpowiedzUsuń