Obserwatorzy

czwartek, 25 września 2014

Nowa stylizacja Suri oraz "Zanim zagrasz Hamleta"...

Wpadłam na "genialny" pomysł uszycia kurtki dla Suri....

Było trochę ciężko, ale koniec końców udało się... 

Kurtka to typ ramoneski (podobną nosili tzw. "depeszowcy" - od nazwy zespołu "Depeche Mode" oraz z Musicalu "Grease" T. Birds, czyli Gang Dannego Zucco, granego przez Johna Travoltę). Wzorowałam się na dwóch swoich takich "okryciach". Uszyłam jej też czerwoną torbę - nieco modyfikowany wzór tej: ztutorial torby.

A to efekty mojej dłubaniny. Wykorzystałam filc i koraliki jako nity. Troszkę zdjęć :) 







Troszkę więcej zdjęć:
Lody czy cola - oto jest pytanie?
Raczej Cola...
A może lody...
Hmmm...
Zostawię sobie lody ;) 
William Shakespeare w swojej tragedii "Hamlet" przedstawia tytułowego bohatera za synonim postawy niezdecydowania i niedostosowania do reguł obowiązujących w świecie polityki (źródło: Encyklopedia PWN).

Przekonałyśmy się obie, że klepanie Jacka Skellingtona po placach nie jest najlepszym pomysłem...




Łuups...

Jack się nie obraził, często mu głowa odpada,
a nawet sam ją sobie zdejmuje...

2 komentarze :

  1. Ale świetna kurtka:) Jeszcze nie doczytałam, a już wiedziałam, że inspiracją była Grease.:)

    OdpowiedzUsuń