Obserwatorzy

niedziela, 28 września 2014

Lata 20... lata 30...

Lata 20... lata 30... w historii nazywane są "Szalonymi Latami". Właśnie wtedy rozkwitły rewie oraz kabarety. Polskimi musicalami przedstawiającymi powstawanie rewii oraz występów kabaretowych były: "Hallo Szpicbródka, czyli ostatni występ króla kasiarzy" z 1978 r. oraz tytułowe "Lata 20... Lata 30..." z 1984 r.

A zatem "Wilkommen" z musicalu "Cabaret" z 1972 r., który przedstawia ostatnie dni Republiki Weinmarskiej.


Z zamiłowania do musicali wszelkiej maści pokusiłam się do uszycia według własnego pomysłu sukni zainspirowanej postacią Sally Bowles z piosenki kończącej musical:


A to moja interpretacja - zatytułowałam ją - Aktorka ze spalonego teatru :)





C. D. N. ...

2 komentarze :

  1. Bardzo fajna interpretacja! Podoba mi się taka wariacja na temat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem jak jestem pod wrażeniem, próbuje dotrzeć do wszystkiego, co jest związane z tematem :) Eh takie już zboczenie zawodowe :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń