Obserwatorzy

poniedziałek, 2 lipca 2018

Początki wietrznego lata ;)

W zeszły piątek spotkałam się z Mangustą. Na jej blogu są świetne ujęcia lal :) Pogoda nas nie rozpieszczała. Dopiero później wyszło trochę słońca...

Pure Neemo - bardzo lubię mangowe oczka :) 

Brakuje mi wprawy wykonywaniu zdjęć. Bardzo szybko minęły na 4 godziny przy wspólnej kawie oraz spacerze w jednym z gdańskich parków.

Przy okazji zaprezentuję mieszkającą u mnie od maja Tonner Avę z serii Circus Sinister, której poprzednią właścicielką była Mangusta :) Wybaczcie spam zdjęciowy :)








W poszukiwaniu punktów kontrolnych :) 



Antoinette Mangusty, trochę nieśmiała :)




Prawie jak pirat :) 
Dziękuję Manguście za przesymaptyczne spotkanie :)

5 komentarzy :

  1. Ależ proszę, cała przyjemność po mojej stronie, i w ogóle, i w szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie tak się spotkać, zarówno lalkom, jak i ich Właścicielkom :)))
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna sesja <3 <3 Od razu rzucilo mi sie w oczy ze przed chwila widzialam tez te lalki na innym blogu :D :D

    Cudne spotkanie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. taaak, czas mknie jak szalony,
    gdy Lalkoluby nadają na tych
    samych falach :)
    gratuluję lalki - cuuudna jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. do mangowego spojrzenia
    słabość mam i ja okrutną!

    OdpowiedzUsuń