Obserwatorzy

sobota, 31 marca 2018

Wesołych świąt z Gogo Jubari

W grudniu stłukłam sobie kość ogonową. Połowę ferii zimowych przeleżałam w łóżku, nie za bardzo mogąc się ruszać (odezwała się rwa kulszowa). Obecnie jest trochę lepiej - odczuwam nieprzyjemne dolegliwości przy zmianie pogody. 

Praca w dwóch szkołach do reszty pochłania mi czas. Ale po kolei, wystarczy troszkę kombinatoryki i człowiek się nie gubi w codziennym kieracie ;)

W listopadzie nabyłam pierwszą Minifee - Ante (kolor Tan, ciało M-line). 

Spam zdjęciowy:


Dlaczego tak niewinnie wyglądające dziewczę 
ma imię postaci z Kill Bill vol. 1?

Dlatego...


Klik

Ubranka GoGo Jubari - Moniksza i kreatywny zakątek



Uczestniczyłam w dwóch spotkaniach lalkowych :) Pozdrawiamy serdecznie Zuzię z Dagmarą z Zuzankowo oraz Justynę z Myloveddolls. Dzięki dziewczyny za mile spędzony czas i różnorodność lalek :) 

Zdjęcia z pierwszego spotkania :)


Foto: Zuzankowo

Drugie spotkanie :)

Popki Justyny :) Piękne panny :)
Podróże Gulivera :) 

Bjd Małe i Jedna Duża
Kochani życzę Wam spokojnych świąt Wielkanocnych, spełnienie marzeń nie tylko tych lalkowych a przede wszystkim zdrowia :) 

6 komentarzy :

  1. Jaką piękną, wielkooką pannę masz u siebie! Prześliczna! Oczu nie można oderwać!
    No, cóż - młodzież powinna się trochę pouczyć a przynajmniej powtórzyć materiał :-)
    Życzę zdrówka i dużo wiosennego słonka :-)

    OdpowiedzUsuń